Články, aktuality a videa o technice Manitou
Manitou, francouzský výrobce manipulační techniky, nabízí komplexní řešení strojů nejen pro zemědělství, ale také ve stavebnictví a průmyslu.Teleskopické manipulátory Manitou lze ovládat mini-joystickem
Zveřejněno 6.3.2024 Manitou představuje nový patentovaný systém řízení pro své čtyřkolové teleskopické manipulátory pod názvem "Manitou Steering Ministick" (MSM). Tento systém umožňuje obsluze provést úplnou změnu směru jízdy pouhým použitím palce, čímž se vyhne 3 000…
Manitou rozšiřuje řadu smykem řízených nakladačů o šest nových modelů GEHL
Zveřejněno 28.2.2024 Manitou rozšiřuje svou řadu kompaktních smykem řízených nakladačů a kompaktních pásových nakladačů o šest modelů. U této řady bylo vylepšeno pět hlavních aspektů: bezpečnost, komfort, produktivita, zjednodušení a snadná údržba.
Manitou je nejprodávanějším teleskopickým manipulátorem na Slovensku
Zveřejněno 24.2.2024 V roce 2023 bylo na slovenském policejním oddělení zaregistrováno 253 nových teleskopických manipulátorů. Jedná se o nejlepší výsledek od roku 2016, od kdy sdružení AGRION statistiky registrací vykazuje.
Manitou hlásí rekordní tržby
(16.2.2024) Skupina Manitou zakončila rok 2023 s 22% nárůstem tržeb a dosáhla historického rekordu 2 871 milionů eur.
Teleskopický manipulátor Manitou MLT 850-145 V+ vyhoví potřebám velkých zemědělských podniků
(6.2.2024) Manitou Group na veletrhu Agribex vystavoval teleskopický manipulátor Manitou MLT 850-145 V+, čtvrtý model řady NewAg XL. Tento nový model s nosností 5 tun a pracovní výškou 8 metrů doplňuje stávající řadu, aby vyhověl potřebám velkých zemědělských…
Manitou MLT 625e: první elektrický teleskopický manipulátor od Manitou
(11.1.2024) Firma Manitou na veletrhu Agribex představila svůj první elektrický teleskopický manipulátor Manitou MLT 625e určený pro zemědělský trh.
Manitou oznamuje nabytí většinového podílu v COME a Metal Work
(14.11.2023) Manitou oznamuje dohodu o akvizici 75 % společnosti COME S.R.L, která se specializuje na výrobu mechanicky svařovaných dílů, a 75 % společnosti Metal Work S.R.L, která se specializuje na laserové řezání.
Manitou otevírá nové logistické centrum náhradních dílů v Indii
(8.11.2023) Manitou otevírá nové logistické centrum náhradních dílů v Greater Noida (Indie). Toto nové zařízení odpovídá silným ambicím skupiny rozvíjet v nadcházejících letech své výrobní a distribuční aktivity v tomto regionu.
Manitou očekává narůst tržeb
(31.10.2023) Aktivita skupiny Manitou byla ve třetím čtvrtletí velmi trvalá, což umožnilo dosáhnout za prvních 9 měsíců roku +26 % růstu ve srovnání se zářím 2022.
Manitou rozšiřuje montáž smykem řízených nakladačů
(5.10.2023) Společnost Manitou Group rozšiřuje v Madisonu v Jižní Dakotě montážní prostory. Již 50 let se tam montují smykem řízené nakladače.
Manitou Group vzrostly tržby o 33 %
(8.8.2023) S nárůstem tržeb o 33 % ve srovnání s prvním pololetím roku 2022 a téměř zdvojnásobením opakovaného provozního zisku znamená první pololetí roku 2023 návrat skupiny Manitou k velmi pozitivnímu růstu a výkonnosti. Tržby rostou ve všech odvětvích a…
Manitou modernizuje výrobní závod v Ancenis
(12.7.2023) Společnost Manitou Group představila nové prostory určené pro finální kontrolu svých strojů vyráběných v Ancenis. Tato investice je součástí celkového projektu přestavby francouzských průmyslových závodů s cílem výrazně a trvale zlepšit pracovní podmínky…
Nové
S technikou Pöttinger se K+K Břilice přizpůsobují novým trendům
Zveřejněno 3.5. Do společnosti K+K Břilice na Jindřichohradecku jsme nezavítali poprvé. Není divu, když během 23 let pořídila celkem 23 strojů na sklizeň pícnin, zpracování půdy a setí značky Pöttinger. Hospodaří v Chráněné krajinné oblasti Třeboňsko, a to znamená…
Sklízecí mlátička New Holland CR 9.90, seznamte se!
Zveřejněno 2.5. Sklízecí mlátička New Holland CR 9.90 má motor o výkonu 700 koní a obilní lištu s délkou víc než 10 metrů, ale může nést až 12,5metrovou.
Nová Tatra Phoenix se představí v červnu
Zveřejněno 2.5. Slavnostní odhalení nové generace Tatra Phoenix se pomalu blíží. Nová generace nákladních vozů bude zachovávat koncept podvozku s centrální nosnou rourou a výhradně vzduchovým pérováním všech náprav.