Společnost Bohnenkamp s.r.o. uvádí na trh zcela nové řešení pro e-commerce, které posouvá proces objednávání pneumatik, kol, ráfků a dalších produktů na novou úroveň. Nový e-shop se vyznačuje vylepšeným uživatelským rozhraním, moderním designem a četnými funkcemi, které činí nakupování ještě efektivnějším a bezpečnějším.
„S naším novým e-shopem chceme našim zákazníkům v celé České republice a na Slovensku nabídnout výrazně vylepšený uživatelský zážitek. Obchod je optimalizován pro všechny zákazníky a je k dispozici ve všech běžných jazycích, takže všichni zákazníci v této oblasti mohou těžit z vylepšených služeb,“ vysvětluje Vratko Škára, jednatel společnosti Bohnenkamp s.r.o. „Díky uživatelsky přívětivému rozhraní, rychlému vyhledávání produktů a optimalizovanému procesu objednávání můžeme dále zlepšovat naše služby a ještě lépe uspokojovat potřeby našich zákazníků. Na začátku příštího roku se připojí i poslední země ze skupiny Bohnenkamp South-Eastern.“
Optimalizované vyhledávací funkce a mobilní použití
Nová platforma nabízí výrazně vylepšenou vyhledávací funkci, díky níž mohou zákazníci rychleji a cíleněji vyhledávat produkty, alternativy a podrobné informace o produktech. Kromě toho byl obchod optimalizován pro mobilní použití, takže zákazníci mohou pohodlně objednávat také ze svých smartphonů a tabletů.
„I když stolní počítače jsou v oblasti B2B stále preferovaným přístupovým zařízením, pozorujeme jasný trend směrem k mobilním nákupům,“ říká Henrik Schmudde, zodpovědný za marketing, PR a e-commerce ve skupině Bohnenkamp.
Zvýšená uživatelská přívětivost díky vylepšenému systému přihlašování
Další předností nové platformy je vylepšený systém přihlášení, který nyní funguje pomocí osobní e-mailové adresy a hesla. Nahrazuje tak předchozí systém založený na zákaznických číslech a zajišťuje vyšší bezpečnost. Zákazníci se mohou rychle a snadno přihlásit, prohlížet si své objednávky a sledovat předchozí nákupy.
Optimalizovaná spolupráce pro firmy
Nová platforma je speciálně přizpůsobena potřebám podniků. K obchodu může současně přistupovat více uživatelů firemního účtu a mohou společně pracovat na nákupním košíku. Objednávky lze nyní přiřadit přímo k příslušnému uživateli, což výrazně zjednodušuje správu objednávek.
Další krok pro skupinu Bohnenkamp
„Po úspěšném startu České republice a na Slovensku pak budou následovat poslední země této skupiny. Je to důležitý krok v naší digitální transformaci,“ vysvětluje Henrik Schmudde.
Bohnenkamp – 75 let zkušeností a kompetence
Skupina Bohnenkamp má za sebou 75 let úspěšné historie a z místního prodejce v Osnabrücku se vypracovala na jednoho z předních velkoobchodníků s pneumatikami, koly a automobilovými díly v Evropě. S více než 650 zaměstnanci a moderní logistickou infrastrukturou ve 32 zemích nabízí společnost Bohnenkamp komplexní sortiment a řešení na míru pro zemědělství a lesnictví, zemní práce, průmysl, nákladní automobily a dopravu, jakož i pro malá a speciální vozidla.


