Dnes je 18.8. – svátek slaví Helena

Claas představil nové kloubové nakladače Torion Sinus se zadní řízenou nápravou

Zveřejněno: 19. 7. 2018

Po roce uvedení na trh nové řady nakladačů Torion přichází Claas s rozšířením o nové modely Torion Sinus. Nové modely jsou také vyrobeny společností Liebherr a přinášejí lepší jízdní vlastnosti.

Řízená zadní náprava u nakladače Claas Torion Sinus

Standardní modely Torion mají pouze kloubové řízení. Torion Sinus má ale ještě navíc řízenou zadní nápravu. Kombinace řízení středovým kloubem a řízené zadní nápravy umožňuje snížit úhel zalomení nakladače v kloubu z obvyklých 40° na 30°, stroj tak při zatočení dosahuje podstatně lepší stability a nevídané obratnosti. Výsledkem je zlepšená stabilita a ochrana proti překlopení a také vyšší překlopná síla.

Nové modely Torion Sinus mají maximální rychlost 40 km/h, běžné modely Torion mají omezenou rychlost na 20 km/h. Výška zdvihu nových modelů byla také zvýšena.

Řada Torion Sinus se v současné době skládá ze tří modelů. Nejmenší váží více než 5,5 tuny a zvedne 3 750 kg do výšky 3,22 m. Torion Sinus 644 váží téměř 6 400 kg a zvedne 4 430 kg do výšky 3,79 metrů (volitelně). Špičkový model Torion Sinus 956 váží 9 tun a zvedne 5,5 tuny do výšky 4,01 m (volitelně).

Autor: Milan Jedlička
Foto: Claas

Nové

Na Agronomic Design 2018 zazněly reálné zkušenosti se sklízecími mlátičkami Axial-Flow

Zveřejněno 16.8. V rámci akce Agronomic Design 2018, pod režií společnosti AGRI CS a.s., došlo na dvou stanovištích k prezentaci předností a technických řešení sklízecích mlátiček Case IH Axial-Flow a obilných lišt. jít na článek

Kvalita sklizně a míra ztrát u axiální sklízecí mlátičky Case IH

Zveřejněno 15.8. Letošní ročník Agronomic Design 2018, jehož pořadatelem byla společnost AGRI CS a.s., se uskutečnil u obce Lány ve Středočeském kraji. Na programu bylo řešení ztrát a čistoty zrna u sklízecích mlátiček, představení pásových lišt MacDon a technologie… jít na článek

Metsjö uvádí na trh zcela uzavřený přepravník. Co bude vozit?

Zveřejněno 14.8. Metsjö uvádí na trh devět metrů dlouhý přepravník TP3 BOX, který je zcela uzavřený. Hydraulicky se otevírá pouze postranní bočnice. jít na článek