Zásadní změnou je inovovaná přední náprava, díky níž traktor reaguje rychleji a přesněji. K dispozici je také příplatková verze SuperSteer™, která umožní ještě ostřejší zatáčení – výrazná výhoda například při práci s čelním nakladačem nebo v úzkých dvorech. Do oblasti produktivity přispívá nová převodovka 12F/12R Electronic Power Shuttle, jež dovoluje měnit směr jízdy bez použití spojky. Nechybí funkce Dynamic StopStart, která obsluze ulehčí zastavování a rozjíždění pouze jedním pedálem, což je praktické hlavně při časté manipulaci s materiálem. Hydraulika je navíc dostupná i ve verzi s průtokem 82 l/min, takže práce s nářadím nebo nakladačem je rychlejší a efektivnější. Nový PTO s mokrou spojkou pak slibuje tišší chod a delší životnost.

Komfort obsluhy zvyšuje přepracovaná kabina. Digitální přístrojový panel se automaticky přizpůsobuje světelným podmínkám a výfuk vedený do tvaru „U“ otevírá lepší výhled vpřed i doprava. Ovládací prvky jsou přehledněji uspořádány a ergonomicky vylepšeny, takže obsluha tráví méně času hledáním funkcí a více samotnou prací. S objemem palivové nádrže 130 litrů lze odpracovat delší směnu bez nutnosti častého doplňování.

Nová řada T5S není jen o železe a hydraulice, ale i o digitalizaci. Traktory budou mít z výroby telematiku a možnost celoživotního připojení, což usnadní sledování výkonu, provozních údajů i polohy stroje. Přes platformu FieldOps™ se data přenášejí v reálném čase a vybraní zákazníci budou moci využít i ISOBUS třídy II pro komunikaci s nářadím. Oficiální představení novinek proběhne na veletrhu Sommet de l’Élevage ve Francii od 7. do 10. října 2026 a následně se traktory dostanou do prodeje během první poloviny roku 2026. Pro zemědělce hledající univerzální stroj do stáje i na pole představuje nová řada New Holland T5S zajímavou volbu: více síly, snadnější manipulaci a zároveň moderní technologie v dostupném balení.