Dnes je 6.10. – svátek slaví Hanuš

Mitas rozšiřuje nabídku o zemědělskou pneumatiku pro sklízecí stroje a další těžkou zemědělskou techniku

Zveřejněno: 24. 6. 2021

Řada radiálních pneumatik Mitas HC (High Capacity) se rozšířila o novou pneumatiku HC 3000 R s konstrukcí VF (Very High Flexion). Pneumatika se vyznačuje zaoblenými ramenními partiemi, z čehož vychází i její označení R odkazující na anglické rounded (zaoblený). Je dostupná v doposud největším rozměru VF 1000/65 R 32 CFO, který u této výrobkové řady můžeme najít.

Pneumatiky je možné použít i pří nižším huštění. Zdroj foto - tisková zpráva Mitas

Nová pneumatiky HC 3000 R je na rozdíl od jiných pneumatik této řady, jež se používají především na kombajny, určená pro speciální zemědělské stroje užívané k aplikaci tekutých hnojiv. „Novou pneumatiku jsme vyvinuli na základě odezvy našich zákazníků, kteří pro své stroje potřebují plášť schopný vysokého zatížení. Pro novinku jsme zvolili nový dezén HC 3000 R, který je velmi šetrný k půdě,“ vysvětluje produktový manažer zemědělských pneumatik Mitas Pavel Kott.

Klíčovým znakem pneumatiky HC 3000 R je inovativní konstrukce VF s flexibilní bočnicí a zaoblenými ramenními partiemi, která umožňuje vysoké zatížení a zároveň zůstává šetrná k půdě, zejména při jízdě na poli anebo na pastvinách.

Inovativní kostra HC 3000 R umožňuje vyšší zatížení pneumatiky až o 40 % oproti standardním plášťům – bez ohledu na rychlost – a to zejména při cyklických operacích na poli, kdy dochází k častým změnám v zatížení stroje.

Nová pneumatiky HC 3000 R je na rozdíl od jiných pneumatik této řady, jež se používají především na kombajny, určená pro speciální zemědělské stroje užívané k aplikaci tekutých hnojiv. Zdroj foto - tisková zpráva Mitas
Nová pneumatiky HC 3000 R je na rozdíl od jiných pneumatik této řady, jež se používají především na kombajny, určená pro speciální zemědělské stroje užívané k aplikaci tekutých hnojiv. Zdroj foto - tisková zpráva Mitas

Pneumatiky je možné použít i pří nižším huštění. Dezén HC 3000 R navíc díky velké styčné ploše zvyšuje trakci a snižuje prokluz, což vede k menší spotřebě paliva, a naopak větší produktivitě stroje. „Tyto atributy jsou přínosem nejen z ekonomického hlediska, ale pomáhají také redukovat dopady na životní prostředí,“ dodává Kott.