Nadělte si pod stromeček techniku SIP a PICHON
Dnes je 7.12. – svátek slaví Ambrož , Benjamín

Horsch ukázal novou značku. Uvidíme ji na show trucku, který zavítá i do Česka!

Zveřejněno: 13. 9. 2021

Na přelomu srpna a září firma Horsch uspořádala ve Schwandorfu (Německo) tiskové dny, kde novináře seznámila s novým směřováním značky. Při této příležitosti Cornelia Horsch představila novou značku.

Nové logo budeme moci spatřit i na předváděcí show, která proběhne na takzvaném show trucku projíždějícím napříč Evropou.

V roce 2020, tolik ovlivněném pandemií koronaviru, se ani strojírenské podniky nedokázaly vyhnout jistým potížím. I Horsch se musel novým opatřením proti šíření koronaviru přizpůsobit. Schůzky, do té doby téměř výhradně osobního charakteru, musely být přesunuty do on-line světa. V důsledku toho byla pozměněna také struktura marketingového týmu, který je nyní rozdělen do tří skupin. Jednotlivá oddělení mají na starosti podporu produktů, školení prodejců a techniků, nebo se nově zabývají značkou a designem doposud rodinné firmy Horsch.

Současné hodnoty i budoucí vývoj

S postupným vývojem firmy se vyvíjí i její logo. Horsch jej začal přizpůsobovat nové době a svému zaměření již v 90. letech minulého století. Původní logo prošlo tehdy jistými úpravami, a do nového století tak Horsch vstoupil s jednoduchým logem zobrazujícím název firmy. V návaznosti na vývoj strojů, trendů a nástup digitalizace pak byla představena nová značka.

Nová značka se bude postupně objevovat ve všech digitálních médiích a postupně si najde cestu i do dalších sfér firemní identity.
Nová značka se bude postupně objevovat ve všech digitálních médiích a postupně si najde cestu i do dalších sfér firemní identity.

Nová značka sjednocuje minulé i současné hodnoty firmy a současně má naznačovat budoucí vývoj. Design byl zvolen tak, aby vyhovoval mobilním aplikacím a sociálním sítím, kde je firma velmi aktivní. Kulatá značka nejenže odkazuje na písmeno H ve slově Horsch, ale zpodobňuje také dvě radličky pohybující se jedním směrem. Logo bude prezentováno jako samostatný prvek – vedle slovní značky „Horsch“.

Nová značka se bude postupně objevovat ve všech digitálních médiích a postupně si najde cestu i do dalších sfér firemní identity.

Nové logo budeme moci spatřit i na předváděcí show, která proběhne na takzvaném show trucku projíždějícím napříč Evropou. Ještě letos kamion dorazí i do České republiky, kde podnikne několik zastávek s cílem prakticky představit novinky tohoto výrobce. K vidění bude konkrétně například na Polním dnu Lukrom 23. září 2021 na pozemku Agroječmínek s.r.o. Adresa: Pastvisko 840, 768 11 Chropyně. Pro více informací kontaktujte svého nejbližšího prodejce strojů Horsch.