Aktuality na téma „Techagro 2016“
Co bude k vidění na veletrhu Techagro 2016?
(3.12.2016) Mezinárodní veletrh zemědělské techniky TECHAGRO zanedlouho zaplní celý areál brněnského výstaviště. Na ploše více než 83 000 m2 se představí přes 700 vystavovatelů a ke svým expozicím přiláká desetitisíce návštěvníků, kterým nabídne žhavé novinky z…
Zájem o komplex veletrhů TECHAGRO roste, pavilony se rychle zaplnily
(3.12.2016) Komplex veletrhů TECHAGRO není třeba nijak zvlášť představovat, tuto agrární výstavu znají zemědělci a farmáři ze všech koutů České republiky. Po zdařilém posledním ročníku, největším ve své historii, se organizátoři i vystavovatelé pustili do…
Zetor představil na veletrhu Techagro současnost i budoucnost svých strojů a připomněl 70. výročí značky
(2.12.2016) Značka ZETOR představuje na právě probíhajícím veletrhu TECHAGRO v Brně nejen aktuální produktové portfolio, ale i budoucnost svých strojů. Návštěvníci si tak na stánku ZETOR mohou prohlédnout modernizovanou modelovou řadu FORTERRA, ZETOR PROTOTYP 50,…
Minulost, současnost i budoucnost, vše představí značka Zetor na veletrhu Techagro
(2.12.2016) Na brněnském výstavišti bude ve dnech 3.–7. dubna probíhat veletrh TECHAGRO a tradiční český výrobce traktorů ZETOR na něm nebude chybět. Návštěvníkům akce se značka představí hned ve třech dimenzích. Prezentovat bude nejen své současné produktové…
Nové
S technikou Pöttinger se K+K Břilice přizpůsobují novým trendům
Zveřejněno 3.5. Do společnosti K+K Břilice na Jindřichohradecku jsme nezavítali poprvé. Není divu, když během 23 let pořídila celkem 23 strojů na sklizeň pícnin, zpracování půdy a setí značky Pöttinger. Hospodaří v Chráněné krajinné oblasti Třeboňsko, a to znamená…
Sklízecí mlátička New Holland CR 9.90, seznamte se!
Zveřejněno 2.5. Sklízecí mlátička New Holland CR 9.90 má motor o výkonu 700 koní a obilní lištu s délkou víc než 10 metrů, ale může nést až 12,5metrovou.
Nová Tatra Phoenix se představí v červnu
Zveřejněno 2.5. Slavnostní odhalení nové generace Tatra Phoenix se pomalu blíží. Nová generace nákladních vozů bude zachovávat koncept podvozku s centrální nosnou rourou a výhradně vzduchovým pérováním všech náprav.